Често задавани въпроси

С кои модели телефони са съвместими калъфите?
Към момента предлагаме калъфи за модели на iPhone и Samsung.

Ако използвате телефон от друга марка, пишете ни – ще ви информираме дали можем да изработим калъф и за вашето устройство.
Какво да направя, ако получа дефектен или грешен продукт?
Пишете ни и ние ще направим всичко възможно да се оправи вашият проблем бързо и ефективно.
Какъв е начинът на плащане?
За момента приемаме плащания единствено с банкова карта директно през нашия сайт.
Мога ли да използвам промокод върху вече намалени продукти?
Да, можете да добавите своят промокод в кошницата, за да получите допълнителна отстъпка към своята поръчка.
Мога ли да върна своя калъф?
Калъфите с персонален дизайн не могат да бъдат върнати, тъй като се изработват специално за вас. За продукти с готов дизайн имате право на отказ и връщане в 14-дневен срок, считано от датата на получаване на пратката.
Кога да очаквам своя калъф?
Доставката е между 3-4 работни дни. Ако имате забавяне пишете ни и ние ще съдействаме и компенсираме.
Мога ли да проследя пратката си?
Да, когато отидете в настройките във вашият профил можете да видите статуса на вашата поръчка.
С кой доставчик работите?
За момента работим само с Еконт като доставките се извършват до техен офис или до посочен адрес.
Как мога да отменя поръчката си?
Пишете ни възможно най-бързо. Ако калъфът все още не е отпечатан, можем да анулираме поръчката и да ви върнем парите.
Как мога да се свържа с вас?
Пишете ни на casix.contact@gmail.com или на нашата Instagram страница casix.official. Отговаряме бързо, обикновено до час-два. Ако въпросът Ви е по-подробен, ще ви звъннем, след като го разгледаме.